Pegasus

De agenda wordt aangepast zodra er nieuwe data bekend zijn.

1. Elke eerste zondag van de maand tijdens de Museumzondagen.
    In samenwerking met de stad Diest, van 13:00 tot 17:00 uur.
  2. Opendeur Museum 2024:
      * Zaterdag 27 januari van 13 tot 17 Hr:  Nieuwjaars drink op de Citadel georganiseerd door KTSA. Het Museum zal tevens geopend zijn.
      * Zondag 07 april: Museum Zondag met speciale focus op Pegasus Museum. Bijkomende attracties voor de kinderen worden georganiseerd.
      * Donderdag 09 Mei van 19 to 23 Hr: Beleef de Diestse Museumnacht in het Pegasus Museum.
      * Zaterdag 25 mei: Herdenking “Kolonel Blondeel” georganiseerd samen met KTSA op de nieuwe locatie van de gedenksteen op de paradegrond in de Citadel.Onder voorbehoud van wijzigingen
  3. Onze jaarlijkse leden bijeenkomst van 16 maart 2024. Vanaf 14u in de Hallezaal van Diest
  4. Groepsbezoeken op afspraak: zie Boek een bezoek

Nieuws updates

Elke eerste zondag van de maand. In samenwerking met de stad Diest.
Ontdek de magie! Museumnacht Diest op 09 Mei 2024 19.00 tot 23.00 uur. In samenwerking met de stad Diest.
Oprichter van de Belgische SAS Parachutisten.